Regulamin

wersja 1.3. 2024r.

WARUNKI OGÓLNE

Postanowienia niniejszego Regulaminu określają prawa i obowiązki Stron powstające z chwilą akceptacji Regulaminu, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy o świadczenie usług na rzecz Klienta.

DEFINICJE

Poniższe pojęcia, którymi posługuje się Regulamin mają następujące znaczenie, chyba że Strony postanowią inaczej:

21CN, EDU, Usługodawca lub Administrator - 21CN Radosław Smilgin, firma z siedzibą przy ulicy Nadwiślańskiej 124a, 80-680 Gdańsk, Polska, o numerze identyfikacji podatkowej NIP 583-276-92-97;

Serwis - strona internetowa znajdująca się pod adresem www.edu.ittraining.pl;

Usługobiorca, Użytkownik lub Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą, w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; korzystająca z usług świadczonych przez Serwis EDU;

Strony - Usługobiorca i Usługodawca;

Rejestracja - założenie dla Klienta konta Użytkownika Serwisu po uprzedniej akceptacji przez Klienta Regulaminu;

Umowa o świadczeniu usług - umowa o świadczeniu usług drogą elektroniczną zawierana pomiędzy 21CN a Klientem z chwilą rejestracji w Serwisie;

Regulamin – niniejszy Regulamin.

KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Założenie konta i korzystanie z Serwisu jest bezpłatne.
  2. Aby utworzyć konto użytkownika należy podać imię, nazwisko oraz poprawny adres e-mail i hasło. Użytkownik zobowiązany jest do podania pełnych i dokładnych informacji w celu zarejestrowania konta.
  3. Utworzenie konta wymaga akceptacji i zgody na przestrzeganie warunków niniejszego Regulaminu.
  4. Tworząc konto użytkownika w EDU Użytkownik staje się w pełni odpowiedzialny za wszystkie aktywności związane z jego kontem. Obowiązkiem Użytkownika jest również dbanie o prawidłowe zabezpieczenie hasła dostępu do swojego konta.

ZAWARTOŚĆ SERWISU

  1. Zawartość Serwisu i prawa autorskie
    1. Zawartość Serwisu stanowi własność firmy 21CN Radosław Smilgin. Wszelkie rozpowszechnianie, kopiowanie całości lub poszczególnych elementów Serwisu, w tym materiałów szkoleniowych, ćwiczeń, pytań egzaminacyjnych i odpowiedzi, jest niedozwolone i może spowodować odpowiedzialność prawną.
    2. Prawa autorskie do poszczególnych udostępnionych dokumentów, jeśli nie przynależą do firmy 21CN, są opisane w dokumentach.
    3. Dokumenty innych podmiotów są udostępniane bez modyfikacji i 21CN uznaje prawo twórców do dowolnego dysponowania nimi.
  2. Informacje w Serwisie
    1. Serwis EDU zawiera treści informujące Użytkowników o planowanych terminach szkoleń i egzaminów.
    2. Informacje o prawdopodobieństwie organizacji poszczególnych szkoleń lub egzaminów pełnią funkcję informacyjną i nie stanowią ostatecznego potwierdzenia organizacji.
    3. Rezerwacja miejsca na szkoleniu i/lub egzaminie, które nie zostało potwierdzone nie może być traktowana jako podstawa żądań ze strony Użytkownika.
    4. W systemie znajdują się powiadomienia, które stanowią wsparcie do procesu kształcenia. Powiadomienia mogą być definiowane przez Użytkowników zgodnie z ich preferencjami.
  3. Korzystanie z materiałów szkoleniowych oraz materiałów do egzaminu
    1. Użytkownik Serwisu EDU ma dostęp do wybranych materiałów szkoleniowych. O dostępie do materiałów szkoleniowych decyduje administrator Serwisu oraz poziom uprawnień przypisany do danego Użytkownika.
    2. W systemie są następujące poziomy uprawnień:
      • dla użytkownika niezalogowanego,
      • dla użytkownika zalogowanego,
      • dla uczestnika szkolenia,
      • dla uczestnika egzaminu.
    3. W zależności od poziomu uprawnień Użytkownikowi nadawane są prawa do przeglądania różnych materiałów.
    4. W zakres materiałów mogą wchodzić egzaminy próbne online.
    5. W trakcie trwania egzaminu odmierzany czas nie może zostać zatrzymany. Wszelkie czynności zmierzające do zmiany funkcjonowania licznika czasu są niedozwolone. Nieumyślne wyłączenie przeglądarki, wylogowanie się z Serwisu itp. zatrzymuje zegar wyłącznie na 10 minut. Po tym czasie zegar kontynuuje odmierzanie czasu do końca egzaminu.

REJESTRACJA NA SZKOLENIA I EGZAMINY

Użytkownik w ramach Serwisu ma możliwość zgłoszenia chęci udziału w szkoleniu i/lub egzaminie lub zakupu udziału w szkoleniu i/lub egzaminie.

  1. Rejestracja na terminy szkoleń lub egzaminów oczekujących na potwierdzenie
    1. Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu i/lub egzaminie następuje poprzez wypełnienie i wysłanie formularza na stronie www.edu.ittraining.pl.
    2. Rezerwacja miejsca jest równoznaczna ze złożeniem oferty zakupu określonego szkolenia i/lub egzaminu, na warunkach podanych w opisie tego szkolenia i/lub egzaminu.
    3. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu w ciągu 24 godzin od momentu wysłania formularza. W przypadku złożenia zamówienia w ostatni dzień roboczy tygodnia lub w dni wolne od pracy Użytkownik otrzymuje potwierdzenie w kolejnym dniu roboczym.
    4. Zawarcie Umowy na szkolenie i/lub egzamin, między 21CN a Zamawiającym następuje z chwilą przekazania przez 21CN wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia i udział w szkoleniu. Warunkiem zawarcia Umowy na Szkolenie jest akceptacja postanowień Regulaminu.
    5. Zgłoszenia na egzamin muszą zostać wykonane na minimum 5 dni roboczych przed planowaną datą egzaminu. W okresie krótszym niż 5 dni roboczych, zgłoszenia nie zostaną przyjęte.
    6. Status Uczestnika jest nadawany przez Administratora po wniesieniu opłaty za udział w szkoleniu lub egzaminie.
    7. 21CN zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub egzaminu. O odwołaniu terminu Organizator poinformuje Uczestników niezwłocznie, najpóźniej do 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia.
    8. Użytkownik ma prawo do wprowadzania zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu mogą być dokonywane przez Zamawiającego najpóźniej do 7 dni roboczych przed datą planowanego szkolenia lub egzaminu. W celu wprowadzenia zmian w zamówieniu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta na adres mailowy biuro@ittraining.pl.
    9. Warunkiem realizacji szkoleń i/lub egzaminów jest zebranie się grupy minimum 7 osób. Egzaminy online realizowane są niezależnie od ilości zgłoszeń.
    10. Organizator potwierdza status organizacji szkolenia/egzaminu najpóźniej na 7 dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia.
    11. Informacje organizacyjne wysyłane są drogą mailową na 3 dni robocze przed planowaną datą rozpoczęcia.
  2. Rejestracja na terminy szkoleń lub egzaminów potwierdzonych
    1. Zakup udziału w szkoleniu i/lub egzaminie możliwy jest wyłącznie w przypadku terminów, które zostały potwierdzone przez Administratora oraz wyłącznie dla zarejestrowanych Użytkowników.
    2. W celu zakupu usługi lub towaru w Serwisie EDU Użytkownik powinien spełnić następujące warunki:
      • Mieć założone konto w Serwisie.
      • Zalogować się do Serwisu podając prawidłowe dane.
      • Dokonać wyboru usługi lub towaru z dostępnej oferty oraz wyboru opcji zakupu.
      • Uzupełnić i/lub zatwierdzić dane niezbędne do wystawienia przez Usługodawcę faktury VAT.
      • Dokonać ostatecznej akceptacji zamówienia, w tym rodzaju usługi lub towaru, a także jego ceny.
      • Dokonać płatności za pośrednictwem płatności internetowej realizowanej przez systemy płatnicze PayU oraz PayPal.
    3. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu.
    4. 21CN zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub egzaminu.
    5. Warunkiem realizacji szkoleń i/lub egzaminów jest zebranie się grupy minimum 7 osób. Egzaminy online realizowane są niezależnie od ilości zgłoszeń.
  3. Warunki płatności (szkolenia i egzaminy)
    1. Zawierając umowę zgodnie z § 3 pkt. 4 Zamawiający zobowiązuje się do dokonania zapłaty wynagrodzenia za zamówione szkolenie i/lub egzamin. Organizator ma prawo odmówić Zamawiającemu udziału w szkoleniu i/lub egzaminie w przypadku braku zapłaty pełnego wynagrodzenia.
    2. Płatność za szkolenie i/lub egzamin odbywa się bezpośrednio po dokonaniu zakupu (w przypadku rejestracji na terminy szkoleń lub egzaminów potwierdzonych) lub na podstawie faktury proforma bądź VAT. Termin płatności oraz dane do zapłaty każdorazowo będą określone na wystawionym dokumencie.
    3. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w Zamówieniu.
    4. W przypadku, gdy szkolenie nie odbędzie się w zaplanowanym terminie dokonane płatności zostaną naliczone na poczet udziału w innych szkoleniach z oferty Organizatora. Na wniosek Użytkownika, Organizator zwróci wpłaconą kwotę na wskazany przez Uczestnika rachunek bankowy w ciągu 7 dni roboczych.
    5. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i pełnych danych do faktury proforma/ VAT, które powinny zawierać imię, nazwisko oraz adres zamieszkania. Jeśli podmiotem dokonującym zakupu/płatności jest inna osoba niż Zamawiający, bądź jest nim firma lub instytucja, należy w sekcji danych fakturowych formularza zgłoszeniowego podać właściwe dane nabywcy do wystawienia faktury VAT (nazwę firmy/instytucji, numer NIP oraz adres).
    6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale na podstawie obowiązku księgowego niezbędne do zawarcia Umowy i realizacji Usługi.
    7. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za poprawność wprowadzonych danych do faktury VAT oraz gwarantuje ich autentyczność, również w przypadku podania danych osoby trzeciej bądź firmy, która jest płatnikiem realizowanej usługi.
    8. Dane do faktury VAT wprowadzone przez Użytkownika w procesie zakupu, nie mogą zostać zmodyfikowane w zakresie zmiany podmiotu dokonującego zakupu. Dopuszczalne są jedynie korekty oczywistych pomyłek.
  4. Odstąpienie od Umowy
    1. Użytkownik ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Użytkownik traci prawo do odstąpienia od Umowy jeśli w czasie wyżej wymienionych 14 dni wziął udział w szkoleniu i/lub egzaminie.
    2. Informacja o rezygnacji ze szkolenia i/lub egzaminu powinna być dostarczona w formie pisemnej, pocztą lub pocztą elektroniczną na adres biuro@ittraining.pl pod rygorem nieważności.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy na warunkach opisanych w §4 pkt. 1 Organizator zwróci Użytkownikowi wszystkie otrzymane płatności, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia poinformowania o decyzji o wykonanie prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazany numer konta.
    4. Organizator dopuszcza możliwość zamiany zakupionej Usługi szkoleniowej na inną z jego oferty. Kupujący ma możliwość dopłaty w przypadku wyboru Usługi o wartości wyższej niż dokonany zakup, lub zwrotu nadpłaty w przypadku wyboru Usługi o wartości niższej niż dokonany zakup.
  5. Zasady odstąpienia od Umowy - Anulowanie rezerwacji
    SZKOLENIA
    1. Bezpłatne anulowanie rezerwacji miejsca na szkolenie możliwe jest nie później niż na 10 dni roboczych przed jego rozpoczęciem.
    2. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie poniżej 10-ciu dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia, Użytkownik uiści 30% kwoty szkolenia.
    3. Rezygnacja ze szkolenia w terminie 1 dnia przed jego rozpoczęciem lub w dzień rozpoczęcia szkolenia skutkuje brakiem zwrotu opłaconych kosztów szkolenia.
    4. W przypadku nie stawienia się na części lub całym szkoleniu, Użytkownik nie ma prawa ubiegać się o zwrot środków i jest zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za usługę.
    EGZAMINY
    1. Użytkownik ma prawo do bezpłatnego anulowania rezerwacji miejsca na egzaminie lub zmiany daty egzaminu do 10 dni roboczych (egzamin stacjonarny) lub 5 dni roboczych (egzamin online) przed planowanym terminem egzaminu.
    2. W przypadku rezygnacji z udziału w egzaminie lub chęci zmiany terminu egzaminu w okresie krótszym niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia, Użytkownik uiści pełną kwotę należną za egzamin (egzamin stacjonarny) lub kwotę 60,00 € + 23% VAT (egzamin online).
    3. Użytkownik ma prawo do dwukrotnej, bezpłatnej zmiany terminu egzaminu. W przypadku jeśli zaistnieje sytuacja, że Użytkownik zgłosi zmianę terminu po raz trzeci, zmiana taka nie będzie możliwa, a Użytkownik będzie zobowiązany do stawienia się na egzaminie.
    4. W przypadku rezygnacji lub chęci zmiany daty egzaminu online w okresie 1 dnia roboczego przed rozpoczęciem egzaminu lub w dzień egzaminu, Użytkownik winien uiścić pełną opłatę egzaminacyjną.
    5. Uczestnik jest zobowiązany przystąpić do Egzaminu w ciągu roku od daty otrzymania faktury. Po upływie tego czasu, jeśli Uczestnik nie zrealizuje zakupionej usługi egzaminacyjnej konieczne będzie wniesienie ponownie pełnej opłaty egzaminacyjnej.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. EDU świadczy zarówno usługi bezpłatne, jak i odpłatne.
  2. EDU zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług odpłatnych znajdujących się w ofercie Serwisu, wprowadzania nowych usług do sprzedaży, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw osób, które zawarły umowę sprzedaży towarów oferowanych przez Serwis przed dokonaniem w/w zmian.
  3. Cena zakupu usługi jest każdorazowo widoczna w momencie wyboru opcji „Wybierz i kup". Cena, za którą Użytkownik dokonuje zakupu towarów w Serwisie potwierdzana jest Użytkownikowi w zwrotnym potwierdzeniu zamówienia.
  4. Za usługi odpłatne Użytkownik może zapłacić za pośrednictwem płatności internetowej, realizowanej przez systemy płatnicze PayU w chwili składania zamówienia. Dostępność płatności internetowych jest kwestią indywidualnych ustaleń pomiędzy EDU a PayU. Brak dostępności powyższej metody płatności nie stanowi podstawy do reklamacji.
  5. Płatność za zakupioną usługę może zostać zrealizowana na jeden z poniższych sposobów:
    • w formie przelewu za pośrednictwem systemu płatniczego PayU
    • w formie przelewu kartą kredytową (Visa, MasterCard) za pośrednictwem systemu płatniczego PayU
    • w formie rat oferowanych przez system płatniczy PayU.
  6. Zapłata za zamówienie poprzez płatność internetową uznana jest za dokonaną w momencie akceptacji transakcji w systemie operatora zewnętrznego i przesłania tej informacji przez danego operatora płatniczego do EDU.
  7. W przypadku odrzucenia zamówienia przez EDU lub jego automatycznego odrzucenia, płatność za zamówienie jest zwracana na konto Użytkownika w terminie 5 dni od odrzucenia zamówienia.
  8. Usługodawca zobowiązuje się do wystawienia faktury VAT za dostarczone usługi.
  9. Faktury VAT potwierdzające dokonanie zakupu są wystawiane i dostarczane w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści. Każda faktura elektroniczna jest udostępniona do pobrania na Koncie Użytkownika bezpośrednio po dokonaniu zakupu.
  10. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i pełnych danych do faktury VAT, które powinny zawierać imię, nazwisko oraz adres zamieszkania. Jeśli podmiotem dokonującym zakupu jest inna osoba niż Użytkownik, bądź jest nim firma lub instytucja, należy w sekcji danych fakturowych formularza zamówienia podać właściwe dane nabywcy do wystawienia faktury VAT (nazwę firmy/instytucji, numer NIP oraz adres).
  11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale na podstawie obowiązku księgowego, niezbędne do zawarcia Umowy i realizacji Usługi.
  12. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za poprawność wprowadzonych danych do faktury VAT oraz gwarantuje ich autentyczność, również w przypadku podania danych osoby trzeciej bądź firmy, która jest płatnikiem realizowanej usługi.
  13. Dane do faktury VAT wprowadzone przez Użytkownika w procesie zakupu, nie mogą zostać zmodyfikowane w zakresie zmiany podmiotu dokonującego zakupu. Dopuszczalne są jedynie korekty oczywistych pomyłek (np. literówki).

FUNKCJONOWANIE SERWISU

  1. 21CN zastrzega, że korzystanie z Serwisu odbywa się wyłącznie na ryzyko Użytkownika.
  2. 21CN nie ponosi odpowiedzialności za wypadki spowodowane obecnością wszelkich wirusów, działaniem o charakterze hakerskim, awarią serwera, itp.
  3. 21CN nie gwarantuje nieprzerwanej pracy Serwisu, jednak dołoży wszelkich starań co do zachowania ciągłości jego funkcjonowania.

DANE

  1. 21CN dołoży wszelkich starań w celu ochrony oraz tworzenia kopii zapasowych danych zarejestrowanych Użytkowników.
  2. 21CN nie gwarantuje zupełnej dokładności oraz cykliczności w tworzeniu kopii zapasowych, w związku z czym Użytkownicy odpowiedzialni są za samodzielne tworzenie kopii danych przetrzymywanych w Serwisie.

WYMAGANIA TECHNICZNE

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem, którym posługuje się Użytkownik są następujące:

  • komputer osobisty połączony z siecią Internet,
  • przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML,
  • przeglądarka akceptująca "ciasteczka" (ang. cookies) oraz skrypty JavaScript,
  • preferowana przeglądarka internetowa - Mozilla Firefox 4 i jej późniejsze wersje.

OBOWIĄZKI STRON

Usługobiorca zobowiązuje się do ochrony swojego hasła dostępu do Serwisu i przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnego naruszenia cudzych praw oraz wyrządzenia szkody w związku z własnym bezprawnym działaniem lub działaniem osób trzecich, którym wbrew postanowieniom Regulaminu udostępnił swoje hasło.

WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Strony nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania z przyczyn leżących po stronie osób trzecich lub spowodowanych działaniem siły wyższej.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności finansowej związanej z odwołaniem danego szkolenia lub egzaminu lub przerwaniem działania Serwisu.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług na adres poczty elektronicznej: biuro@ittraining.pl.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    • oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, na którą zarejestrowane zostało konto z Serwisie),
    • przedmiot reklamacji,
    • okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Reklamacje dotyczące szkoleń można składać w formie pisemnej w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
    • imię i nazwisko,
    • przedmiot reklamacji,
    • okoliczności uzasadniające reklamację,
    • oczekiwania wobec Organizatora w związku ze złożeniem reklamacji.
  5. Reklamacje Biuro Obsługi Klienta rozpatruje w terminie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
  6. Biuro Obsługi Klienta zawiadomi Usługobiorcę o rozpatrzeniu reklamacji wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacji.

ZAWARCIE I ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z usług przez Użytkownika, co oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. W przypadku usług dostępnych po dokonaniu Rejestracji, umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania Rejestracji.
  3. Za wypowiedzenie Umowy uważana jest odmowa wyrażenia zgody przez Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych.
  4. 21CN ma prawo wypowiedzieć Umowę o świadczeniu usług bez zachowania terminu wypowiedzenia i zaprzestać świadczenia Usługi bez obowiązku zwrotu opłaty w następujących przypadkach:
    • naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu,
    • umieszczania przez Użytkownika treści niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,
    • wykorzystywania przez Użytkownika Usługi niezgodnie z jej przeznaczeniem.
  5. 21CN zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usług na rzecz Użytkownika i usunięcia jego konta jeżeli zostało ono założone po raz kolejny po usunięciu wynikającym z naruszenia Regulaminu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2024 roku. 21CN ma prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego Regulaminu w Serwisie.
  2. Umowa o świadczeniu usług podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory związane lub wynikające ze stosunku prawnego łączącego firmę 21CN Radosław Smilgin z Użytkownikiem rozstrzygał będzie sąd właściwy dla Usługodawcy. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
Raty PayU

Chcesz wiedzieć co się dzieje na EDU?

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najnowsze informacje!

˟
Zapisz się
Chcesz być na bieżąco?
˟
Dziękujemy za zapisanie się na newsletter. Potwierdź subskrypcję klikając w link aktywacyjny przysłany na maila.